Dlaczego warto zorganizować konkurs?

Konkurs w sklepie internetowym to idealna okazja do tego, aby przykuć uwagę nowych klientów, a także utrzymać zainteresowanie tych stałych. Ponadto przyczynia się to do rozreklamowania sklepu oraz zwiększenia jego popularności. Dzięki konkursowi można także wypromować dane produkty, a przy okazji nawiązać kontakt z klientami.

Udostępnienie informacji o konkursie

Każda akcja tego typu powinna być odpowiednio wcześniej zakomunikowana. Odpowiednia informacja o konkursie powinna być podana nie tylko na stronie sklepi internetowego, ale także w mediach społecznościowych na profilu sklepu (o ile takowy jest prowadzony). Przyczynia się to do zwiększenia zainteresowania konkursem nie tylko wśród klientów, ale także osób, które jeszcze nie miały okazji niczego w nim nabyć. Konkurs może być promowany przez odpowiednią grafikę, a także przez pokazanie tego, co można w nim wygrać.

Proste zasady, łatwe zadanie

Konkursy w sklepach internetowych przyciągają uwagę dlatego, że są łatwe w realizacji. Zazwyczaj polegają na udostępnieniu danego zdjęcia na swoim profilu czy napisania komentarza. Regulamin konkursowy powinien być czytelny, a zasady wzięcia w nim udziały – jasne i zrozumiałe dla każdego. Bardzo ważna jest nagroda – atrakcyjna wygrana zachęci do wzięcia udziału w wydarzeniu. Powinna ona mieć związek z tym, co sprzedawane jest w danym sklepie internetowym – może to być dany produkt, pewna kwota na zakupy lub zachęcająca zniżka. W przypadku wygranej w postaci danego przedmiotu warto pamiętać o tym, aby jego wysyłka była darmowa.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *